سنگ شکن اصلی نیروی محرکه موفقیت دستگاه شما است. در اینجا فرایند موفقیت آمیز در انتخاب سنگ شکن را بررسی می کنیم. باید با هدف سنگ شکن شروع کرد، به سمت پالایش مدل حرکت کرد و با نصب موفقیت آمیز به پایان رساند.

 

سنگ شکن اولیه اسب بخاری است که اندازه خوراک انفجار را به خود می گیرد و آنها را به اندازه های کوچکتر تبدیل می کند که قابل کنترل برای سایر اجزای سایت – کمربندها ، صفحه ها و درنهایت هر سنگ شکن ثانویه – در جاده به یک محصول نهایی است. تمام اجزای موجود در یک سایت خرد کردن به عملکرد صحیح سنگ شکن اولیه بستگی دارد ، به همین دلیل انتخاب سنگ شکن مناسب برای کار بسیار مهم است.


هدف موردنظر از سنگ شکن اولیه خود را تعیین کنید

اولین قدم در انتخاب سنگ شکن اولیه در سطح بالایی صورت می گیرد. لازم است مقصدی که سنگ شکن برای آن استفاده می شود را مشخص کنید.

این هدف موضوعی است که در کل فرآیند تصمیم گیری قرار دارد. گاهی اوقات ، نیاز به سنجش راهنمایی یا تجربه است.

دو مؤلفه اصلی که باید در هنگام شناسایی هدف در نظر بگیرید اندازه خوراک و نوع مواد خرد شده است. عوامل دیگری نیز برای بررسی وجود دارد: استراتژی بلند مدت برای سایت ، درجه بندی تخلیه ، رطوبت مواد و میزان تولید هدفمند ، فقط برای ذکر چند مورد.

سنگ شکن های تفریحی معمولاً تنها در صورتی استفاده می شوند که میزان هدفمند تولید بیش از یک میلیون تن در سال باشد. این دستگاه ها به سفارش ساخته شده اند و اغلب علاوه بر یک ماه دیگر نصب در سایت ، بیش از یک سال طول می کشد تا درخواست آنها به پایان برسد. این باعث می شود آنها برای دستگاه های که برنامه های طولانی مدت دارند ، از بهترین گزینه ها باشند. آنها برای مواد ساینده مانند گرانیت ایده آل هستند.

سنگ شکن های فکی سنگ شکن های کارگاهی هستند و متداول ترین آنها هستند. آنها همچنین برای مواد ساینده مناسب هستند ، اما بسیار قابل حمل تر از سنگ شکن های تفریحی هستند و هر سال در صورت لزوم می توان آنها را جابجا کرد.

سنگ شکن های ضربه ای برای مواد ساینده کمتر مانند سنگ آهک مناسب هستند. این سنگ شکن ها هزینه های سایش بیشتری را در طول زمان به وجود می آورند اما به طور کلی کاهش بیشتر و احتمالاً شکل بهتری را ارائه می دهند.


تناسب و کارایی سنگ شکن اولیه خود را آزمایش کنید

با هدف کلی دستگاه سنگ شکن شما ، مرحله بعدی کار کردن در مورد عملکرد مورد انتظار تغییرات مدل سنگ شکن است. این جایی است که شبیه سازیها از اهمیت حیاتی برخوردار می شوند.

هدف از اجرای یک شبیه سازی ، تعیین چگونگی عملکرد سنگ شکن اولیه جدید و تخمین چگونگی عملکرد بر بارگذاری در پایین دست است. بسته به وضعیت (انواع تجهیزات ، مکان سایت و غیره) ، این کار معمولاً از طریق نرم افزار Metso Bruno یا موارد مشابه انجام می شود.

این مرحله ممکن است به تغییرات ظریف در توصیه سنگ شکن منجر شود. به عنوان مثال ، براساس نتایج شبیه سازی شده ، ممکن است منطقی باشد که از یک سنگ شکن فکی قابل حمل برای یک مدل ثابت استفاده کنید.

 

بعد از شبیه سازی ، مرحله بعدی برای اطمینان از مناسب بودن سنگ شکن این است که بصورت بصری انتخاب را از طریق سایر طرح های دستگاه از طریق ترسیم مفهومی انجام دهید. این شامل بازنمایی بصری از سایت خرد کن موجود ، کامل با نقشه توپوگرافی و ارتفاع درجه و همچنین به تصویر کشیدن اجزای تأثیرگذار نشان دهنده جریان سیستم است. سنگ شکن اولیه جدید به طور معمول هنگام تعویض واحدهای موجود برای افزایش ظرفیت ، به نوار نقاله ها و صفحه ها نیز نیاز دارد.


به طور صحیح سنگ شکن اصلی خود را نصب کنید

با انتخاب نوع و الگوی صحیح سنگ شکن ، مرحله نهایی در فرآیند ، اجرای سنگ شکن به داخل دستگاه است.

این بستگی به متن بستگی دارد و اغلب پیچیده و دشوار می شود. برای به حداقل رساندن پیچیدگی ، مطمئن باشید که تولید کننده یا توزیع کننده سنگ شکن دارای تکنسین های خدماتی با تخصص هستند تا از نصب شما در هر مرحله استفاده کنند. این شامل مدیریت پروژه ، پیکربندی سیستم ، تأیید عملکرد و آموزش تجهیزات است.

همکاری با یک شریک برای اطمینان از نصب صحیح سنگ شکن اولیه شما باعث آزاد شدن وقت شما ، ارائه قابلیت اطمینان بیشتر و ایجاد پیکربندی سایت برای تولید حداکثر از ابتدا می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *