آیا می دانید با کاهش هزینه ها می توان عمر عملیاتی پمپ های شما را تمدید کرد؟ با هر پروژه ، تمرکز ما فقط تأمین پمپ ها نیست ، بلکه همکاری نزدیک با مشتریان برای بهینه سازی انتخاب آنها برای دستیابی به اهداف عملکردی خاص ، به دنبال راه هایی برای افزایش به موقع و ساییدگی می باشد. این امر به دستگاه ها این امکان را می دهد تا هزینه های عملیاتی را در دراز مدت بطور چشمگیری کاهش دهند و گزینه ای متناسب با نیازهای آنها باشد.

 

انتخاب پمپ مناسب

دامنه ما از پمپ های دوغاب سنگین افقی و عمودی برای برنامه های پمپاژ ساینده یکی از جامع ترین در جهان است. ما با مشتریان خود نزدیک کار می کنیم ، تا گیاهان آنها را با دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس بهترین پمپ ها را برای کار پیشنهاد دهیم. علاوه بر پمپ های دوغاب سنگین و سیستم های شلنگ ما ، ما همچنین یک نمونه کار از جمله خرد کردن و تجهیزات غربالگری برای بهینه سازی زمان مصرف گیاه داریم.

این همان چیزی است که تبدیل به یک رویکرد برنده برای گیاه Jindal SAW Limited (JSL) در Bhilwara ، هند ، منطقه ای غنی از ذخایر مگنتیت اما سنگ معدن با کیفیت پایین است. اگرچه روند سودمندی ویژه JSL به این شرکت امکان تولید گلوله های سنگ معدن با کیفیت خوب را داده بود ، این امر منجر به فرسودگی بیش از حد در پمپ های دوغاب کارخانه شد.

در ابتدا ، JSL از پمپ های فلزی HM سخت ما که بخشی از تجهیزات بزرگتر تجهیزات هستند استفاده می کرد. اگرچه عملکرد پس از نصب خوب بود ، پمپ های جدید به دلیل درصد غیر منتظره سیلیس موجود در دوغاب تنها در دو ماه از بین رفتند و باعث سایش شدید در محفظه های پمپ شدند.

افزایش به موقع و ساییدگی

بررسی دقیق این مشکل گزینه های گوناگونی در مورد چگونگی کمک به گیاه JSL برای افزایش عمر سایش پمپ های دوغاب خود گشود. یکی از احتمالات این بود که روده های فلزی پمپ ها را با استفاده از HR لاستیک با روکش لاستیک جایگزین کنید تا مشکلات سایش ناشی از دوغاب سیلیس بالا از بین برود. گزینه دیگر این بود که تمام پمپ ها را با ساخت دیگری جایگزین کنید ، که این کار برای JSL هزینه بسیار زیادی می بود.

پس از توصیه های ما در مورد تغییر بدنه فلزی با پوشش لاستیکی ، منجر به افزایش عمر پمپ و صرفه جویی در JSL مبلغ قابل توجهی شد.

ما توسعه محصول را به عنوان بخش مهمی از کار می بینیم که در آن یک تأمین کننده به روشهایی برای کمک به مشتریان در افزایش زمان به روز بودن فرآیندهای خود و افزایش عمر سایش اجزای مهم توجه می کند. و به ویژه در صورتی ارزشمند است که شریک تأمین کننده شما گزینه های مختلفی را در نظر بگیرد و ارائه دهد که به مشتریان امکان می دهد یکی از بهترین گزینه ها را برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود انتخاب کنند.

کاهش هزینه های عملیاتی

عملکرد پمپ های دوغاب HR بسیار فراتر از انتظارات مالک است. از آنجا که جزئیات دارای اهمیت هستند ، راه حل انتخاب شده JSL را با افزایش به روز ، عمر طولانی تر از اجزای سازنده فراهم کرد و بیش از 50٪ در هزینه های عملیاتی را در طول عمر پمپ های خود کاهش داد. پیوند اعتماد در طی فرایند ایجاد شد ، به لطف توانایی پیشرو ما در ارائه طیف وسیعی از گزینه ها و راه حلهای مؤثر. به عنوان اثبات این اعتماد ، JSL تصمیم گرفته است تا برای تخصص در پروژه های گسترش آینده به تخصص ، فناوری پیشرفته و راه حل های نوآورانه اعتماد کند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *