چشم انداز بازیافت زباله در چین به سرعت در حال تغییر است. واردات زباله ممنوع شده است ، اما با وجود مقادیر فزاینده زباله های خانگی ، نیاز به بازیافت بیشتر می شود. در نتیجه ، پیشگیری بیشتر زباله ها برای مرتب سازی و بازیافت کارآمد ضروری است.

در پایان سال 2018 ، چین حدود 400 کارخانه سوزاندن زباله داشت. تخمین زده می شود تا پایان سال 2020 تعداد تسهیلات به 600 نفر افزایش یابد.

ممنوعیت واردات زباله ، شرکتهای بازیافت چین را مجبور به تسریع در تحول خود می کند. در عمل ، این به معنای افزایش تعداد کارخانجات تصفیه فاضلاب Greenfield و به روزرسانی فرآیندهای موجود است. سطح فن آوری مرتب سازی بهبود می یابد و میزان استفاده از ضایعات افزایش می یابد. انتظار می رود این صنعت از فعالیت های کوچک و پراکنده به عملیات متمرکز و در مقیاس بزرگ منتقل شود.

استانهای گوانگدونگ ، ژجیانگ و جیانگ سو پیشگامان بازیافت بوده اند و بیشتر کارخانه های بازیافت در آنجا واقع شده اند. اکنون مناطق توسعه یافته مانند شانگهای ، پکن ، گوانگژو و چونگ کینگ نیز فعال تر می شوند. وسعت و سرعت اجرای آن تا حد زیادی به سیاستهای دولت محلی و نحوه ارتقاء و اجرای مرتب سازی زباله بستگی دارد.

توان بهتر با راه حل های بازیافت زباله با کیفیت برتر Metso

Metso برای بیش از 10 سال تجهیزات و خدمات را به کارخانجات بازیافت زباله چینی عرضه می کند – ابتدا از طریق توزیع کنندگان و بعداً با تیم و نمایندگان خاص خود تکمیل می شود. شبکه توزیع کننده بزرگ شده و منابع جدیدی برای خدمت رسانی به مشتریان جذب شده است.

در چین ، Metso یک مارک مشهور در بین بازیافت کنندگان است که برای تولید زباله های جامد شهری (MSW) برای نیاز به کارخانه های زباله به انرژی و سیمان استفاده می کنند. در مجموع بیش از 80 واحد بازیافت Metso در کشور وجود دارد و پایه نصب شده به سرعت در حال رشد است. راه حل های برتر با ارائه توان بالا ، اندازه دانه عالی ، طول عمر طولانی و در دسترس بودن زیاد اعتبار دارد.

امروزه ، پیشنهاد بازیافت زباله ما در چین ، فناوری های خرد و خرد شده و همچنین ارائه خدمات گسترده ای را پوشش می دهد. در حال حاضر ، ما فعالیت های پشتیبانی خدمات پس از فروش خود را برای بازیافت زباله و همچنین بومی سازی تولید در منطقه در حال تقویت هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *